Strona główna  >  Sprzęt
Sprzęt do Laser Tag
niedziela, 10 kwietnia 2011 06:49

Sprzęt na którym będziecie grać to karabiny Tippmann Barracudda:

Karabin "strzela" lufą. To tędy wypada wiązka podczerwieni aby ustrzelić przeciwnika.

Czerwona puszka na karabinie to odbiornik oraz komputer. To właśnie w ten moduł trzeba trafić przeciwnika aby do wyeliminować.

Podczas trafienia (przeciwnik nas trafił) migają specjalne czerwone diody umieszczone po bokach puszki a specjalny sygnał dźwiękowy daje znać, że zostaliśmy trafieni.

Każdy moduł wyposażono w wyświetlacz LCD na którym gracz widzi symbole:

  • H (health) - życie/zdrowie. Tu widać ile pozostało nam żyć
  • A (amo) - widać dostępna ilość amunicji
  • K (kills) - widać ile osób zostało przez nas zabitych (mimo, że mogliśmy mieć więcej trafień)
  • R lub M (rifle lub medic) - możesz być żołnierzem i wtedy masz karabin czyli R lub medykiem i wtedy masz M

Ilość trafień to każdy udany strzał który zabrał przeciwnikowi jedno życie. Można kogoś trafić (zabrać jedno życie) ale go nie zabić (gdyż ma np. 3 życia). Dlatego ilość trafień to nie to samo co ilość zabitych. Zabity to ten któremu zabieramy ostatnie życie.

 

Przykład. Gra przewiduje, że każdy gracz ma po 3 życia.

Gracz A trafia gracza B 2 razy.

Gracz B trafia gracza A 3 razy.

Na ekranie gracz B widzi K:1 (zabił jednego przeciwnika)  H:1 (pozostały mu 1 życie)

 

Po zakończonej grze w komputerze Game Mastera (prowadzącego) widać statystyki gry i graczy.

Statystyki gracza A to: H: 0 (na koniec gry miał 0 żyć) Hits: 2 (dwa razy trafił B) oraz Kills:0 (nikogo nie zabił)

Statystyki gracza B to: H:1 (na koniec gry zostało mu 1 życie), Hits:3 (trzy razy trafił) oraz Kills: (zabił 1 przeciwnika).

 

 

Sponsorzy

tajski masaż

designlogo.pl

https://www.kwadranspozyczka.pl/szybkie-pozyczki-szczecinsterydy

sklep rowerowy

fitynka.pl

plecaki

Retrokicks